بازگشت به صفحه دپارتمان ها

روابط عمومی و ارتباطات سازمانی

شهرت و خوشنامی سازمان نزد ذی‌نفعان مختلف، از مهم‌ترین دارایی‌های غیرمادی سازمان‌های امروزی است. سودآوری، تحقق استراتژی‌ها، توسعه کسب‌وکار، تسهیل عملیات روزمره و در یک کلام بقای بلندمدت بنگاه‌های اقتصادی با میزان خوشنامی آن‌ها ارتباط مستقیم دارد. ما در واحد ارتباطات سازمانی و روابط‌عمومی ایرانسل می‌کوشیم که با پایش مداوم شاخص‌های مختلف خوشنامی، برای حفظ و بهبود مستمر این شاخص‌ها در کنار واحدهای دیگر سازمان قدم برداریم.
این اقدامات از طریق تیم‌های مختلفی مانند «پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی»، «مدیریت تعامل با ذی‌نفعان»، «روابط‌عمومی» و «ارتباط با رسانه‌ها» صورت می‌گیرد.

سوالی دارید که هنوز پاسخ آن را دریافت نکرده اید؟